Thursday, January 27, 2011

TUTTI FRUITTY

Emmm....sedap arr tutti fruitty ni,ari ni first time aku makan eskrim ni...tp mak aiiii...boleh tahan harganye..yela 100g RM 5.30...anak aku ni selambe jek isi penuh2...skli bayo mak aih...ya ampun RM 30++ beb,pulak tu aku bwk RM25 hengget jek....haaa...camne tuh...aku da bengang giler ni...da tebal giler muke aku neh...adoiii....macam nak cekik jek anak aku tu...hehehe...naseb baek adik aku ada bwk duit....SELAMAT la aku dunia akhirat hahaha.....len kali jgn harap aku nak ks anak aku amk eskrim sendirik.......wakaka...lawak giler...

11 comments:

evanabila said...

aah sgt malu ari ni dhla blik keta kuar turbo...hhaa...

KyêrulL said...

hahahahahaha~ selamat ade adik.. haduii.. hiks3

truelove said...

tu arr...seb bek adik aku cun....hehehe

lady-D said...

perghhhhh..mahal tol yer..x pnh mkn la..cam sdp lak nmpk

truelove said...

mmg sedap...tp mahal la...huhuhu..ngalahkan baskin robbin pulak...

Azuan said...

aiskrim poli jugak murah..hihii

miSs Zie said...

ahahaha..mhl gle..bru nk try g tp mcm tkut gak..hahhaha

truelove said...

klau amk sket2 ok la kot....anak akak ni amk mcm tak igt dunie...hehehe

Anonymous said...

tutti fruity tak pernah makan lagi. kawan cakap sedap.. huhu

truelove said...

aina...mmg sedap..yg rasa coklat tu emm...sgt sedap....

Irismyra said...

wah3x...kuang3x...