Tuesday, January 25, 2011

SURIRUMAH

Surirumah....itu la topik aku ari ni,memandangkan aku ni seorang surirumah..aku rasa bahagia tau jd surirumah ni..yela aku sendiri yg jaga anak aku..aku mmg xcaya org lain yg jaga..yela bukan darah daging sendiri mana boleh sayang seperti kita sayang anak kita kan..
Tp aku heran la keje kat umh nie,x pernah abis2...dari pagi sampai kepetang rasanye ada je keje yg belom siap..lagi2 aku ni jaga baby 1y 5m...hehehe...menyepah je kejenye..sampai satu masa aku malas nak kemas umh..dulu masa anak pertama mak aku yg jaga tak rasa sgt penatnye..aku balik keje dia da tido..aku g keje dia blom bgun..aku x nampak la kenakalan,kepandaian anak aku yg sulong ni..sedo2 dia da beso dan pandai jaga diri sendiri...yg no 2 ni...sepenuhnye kat tgn aku la dia membesar,barula aku tahu pengorbanan ibu membesarkan kita kan..penat????jgn cakap la...huhuhu...tp aku bangga menjadi ibu kepada 2 org putera..

2 comments:

[Fadzlikhan|Blog][Sharing Is Caring] said...

saya nak jadi "sura rumah" lah.. ahhaha

jejak dari SB.. hihihi Terime kasih atas info di Comment SB...

truelove said...

hahaha...mr mama la...