Wednesday, February 16, 2011

ADA APA NGAN FACEBOOK

Bes ke facebook ni?masa mula2 dulu aku xrasa apa2 pon bila log in facebook,biasa je xde apa yang special pon,tp bila dah lama2 seronok pulak sbb da ramai kawan,semua kawan2 masa kita sekolah,kerja dapat jumpa balik kan..mmg teruja sgt2..lagilah syok bila aku start main game...wah..semua game yg aku suke ade dlm fb ni..mmg hari2 la aku ngadap fb nih..mcm satu kewajiban bg aku bka fb selepas bgun tido..pastu baru aku mandi n brekpes..sebelum tido aku mesti bukak fb jgk...klau x bkak aku xbleh tido...mcm org jtuh cinte je gamaknya..
nseb baik hubby aku ni sporting,dia x kesah pon aku ngadap fb nih..suami aku xsuke ngadap fb dia ckp buang masa...btol ker?ntah ler....tah2 die jeles kot....hehehe
yg penting aku bahagia ngan FACEBOOK....

2 comments:

kuyam said...

blh dikata bercinta dgn fb la ni ye kak ? :D

truelove said...

haaa...boleh ler...hehehe